monikaronning

Skepp o'hoj!

Onsdagen den 25 september. Vart tusan tar tiden vägen? Igår hade jag halvtidsseminarium. Det gick bra så nu måste jag motivera mig själv till att fortsätta skriva! Annars har jag hängt med Becca en del, vilket inte kommer som någon överraskning för någon. Idag var vi till exempel och fixade presenter och sen handlade vi på Coop ute på Bergvik. Mycket trevligt måste jag säga! Sen kom Daniel och hämtade upp oss och han skjutsade mig hem. Vilken lyx och lika tacksam blir jag för varje gång jag slipper släppa på matvarorna!! 
 
Imorgon ska jag plugga hela dagen och på fredag eftermiddag ska jag åka till Åmål. Där ska jag träffa kompisar och familj vilket kommer bli fantastiskt trevligt!! Innan dess ska jag försöka få lite packat också. Om cirka två veckor flyttar jag nog på riktigt så det är bara att börja packa!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback