monikaronning

v. 37

Fjärde dagen på denna veckan har påbörjats. Tredje dagen jag sitter på universitetet och försöker få all den text som finns i huvudet nedskrivet i ett dokument. Det går sådär. Har hittat ett nytt litet favoritställe på universitetet där jag sitter. Här är det lugnt, tyst och trevligt. Lite människor som går förbi lite då och då bara. 
 
Igår jobbade på sommarjobbet igen. Det var så väldigt kul faktiskt. Jag jobbade en delad tur så började 07.00 och slutade 21.00 med en rast mellan 13.00 och 15.30. Slumrade till i soffan på jobbet på rasten med boken och telefonen i fast grepp. Var bara lite vilsen när jag vaknade upp ur vilan. Det var lite skumt att både åka till och från jobbet när det var mörkt ute. Hösten är här... Bah! Dock tror jag på en väldigt bra höst som kommer innehålla både ljuspunkter och gråa hårsstrån. Praktik, myskvällar, flytt, examensarbete, fylla år(20 år var det) och massa annat! 
 
Nä, nu ska jag skriva lite till på arbetet så att jag kan ta en kaffepaus med Stina!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback